perjantai 29. maaliskuuta 2013

Ensimmäinen.


Voisin sanoa, että vihdoinkin kirjoitan ensimmäistä tekstiäni omaan blogiini. Ajatus blogista on ollut jo pitkään mielessä, mutta jotenkin olen lykännyt sitä milloin minkäkin tekosyyn varjolla. Minulla on kuitenkin palava halu päästä jakamaan ajatuksiani ja reseptejäni, jotka ovat meiningiltään raw and fabulous! Vaikka itse sanonkin :)

Lähipiirissäni ei ole oikeastaan ketään, joka jakaisi innostukseni (raakaan) aitoon ruokaan samanlaisella innolla kuin minä, joten se on suurin syy blogin perustamiseen. Toki on asiasta kiinnostuneita tuttuja, mutta heille tämä ei kuitenkaan ole SE juttu, jonka ajattelemiseen ja toteuttamiseen käytetään lähes kaikki valveilla olo-aika. Kuten varmaan jo arvasittekin, minulle tämä on juuri SE juttu :D

On minulla kuitenkin muutakin mielessä, kuin raakaruoka. Tulen kirjoittamaan kaikesta mielestäni ihanaan elämään liittyvästä, esimerkiksi luonnonkosmetiikasta, luomusta, musiikista, luonnosta ja yleisesti eettisistä&ekologisista valinnoista. Minulle laatu ja puhtaus ovat todella tärkeitä asioita ruoassa ja pyrin laajentamaan koko ajan tätä ajattelutapaa enemmän muihinkin asioihin. Lisäksi levittää mahdollisimman paljon positiivista energiaa ja elämäniloa ympärilleni!
Luin jostain(voi kun muistaisinkin mistä) jonkun kirjoittaman erittäin viisaan lauseen, joka kuului suurinpiirtein näin:" puhdas ravinto kirkastaa ajatuksesi ja voi muuttaa elämäsi".  No niimpä!
Kun on itse kokenut vastaavaa, ei sitä iloa voi olla jakamatta muille.

Laitan loppuun yhden lempikuvistani ja jatkan lisää sitten seuraavassa postauksessa, odotan sitä jo nyt innolla!


Valoisia päiviä sinulle toivottaa,

<3 Jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti