lauantai 30. maaliskuuta 2013

Kevättä leivoksissa.

Tänään on ollut melkoinen päivä, huh! Olin töissä, joskin vain 4,5h, ja sen jälkeen olen uurastanut keittiössä. Puuhastelen melkosen paljon keittiössä muutenkin, sillä uuden reseptiikan kehittely ja fiilistely on temmannut otteeseensa semmoisella voimalla ettei vastaan ole pyristelemistä, mutta nyt minulla oli aivan erityinen syy siihen. Olen lupautunut avustamaan ihanaa työhuonekaveriani(kerron työhuoneestamme lisää toiste) ruokakuvauksessa! Hän on siis valokuvaaja ja haluaa täydentää portfoliotaan ruokakuvilla ja kun allekirjoittanut ruokanörtti on sangen paljon postaillut facebookkiin ruokakuvia, niin pyydettiinpä avustamaan :D Olen niiiiin innoissani!

Olen valmistellut kuvattavaksi kräkkereitä, konvehteja sekä cupcakeja. Kaikki tietenkin raw style. Kräkkereiden päälle ajattelimme laittaa avokadoa, herneenversoja ja tomaattia. Tulee kauniit värit. Itseasiassa minulla on samantapainen kuva arkistoissani, voisin ehkä sen laittaa tähän tekstin lopuksi. Näiden lisäksi pyöräytämme marjaisan smoothien, täytyy siis pakata Gizmo mukaan :D 
Otan myös oman kamerani mukaan, koska tarjolla on ammattilaisen opastusta ja haluan ehdottomasti opetella ottamaan parempia kuvia. Mitäs vielä..Niin, kunhan saan kuvat koneelle ja on aikaa niin saatte tietenkin reseptit noihin herkkuihin! Tein kyllä hieman kiireellä, joten ihan tarkkoja ne eivät ehkä ole..

Alla olevia kevätleivoksia tein jo tuossa aiemmin, olin ensin ajatellut ottaa ne kuvauksiin mukaan, mutta halusinkin tarjota niitä vanhemmilleni jotka kävivät tänään pikavisiitillä. Hyvin maistui ;)
Pohja on tehty taateleista ja mantelijauhosta, täyte on sitruunainen cashew"rahka". Pääsiäismeininkiä!
Tarkempi resepti näihinkin on tulossa, nyt on parempi idea varmaan mennä nukkumaan, että huomenna olisi energiat kohdillaan. Kellojakin siirretään tunnilla eteenpäin, olin ihan unohtanut koko asian! Mutta ihanaa, huomenna valoa riittää jo pitkälle iltaan asti <3


                                                             Kevätleivokset.

                                                                 Kräkkerit.

Ihanaa Pääsiäisen jatkoa kaikille, ulkoilkaa ja nauttikaa valosta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti